sestdiena, 2010. gada 13. novembris

Iemigšanas rituāls

Mana mazā meita aizmigt var tikai tad, kad pāri galvai pārvilkusi segu. Kamēr tas nav noticis, es skaidri zinu - viņa negulēs. Brālis nekad tā nav darījis, viņam pat nepatīk segas, labprāt gulētu pilnībā bez, bet redz kā māsa - tikai un vienīgi ar segu, un pāri galvai, tā, ka vakaros, kad ienāku istabā, nevaru pirmajā brīdī saprast, vai mans bērns tur tajā segas čupā ir iekšā vai nav. :)

Laikam būs tētī atsitusies. Arī viņam patīk segas. Savukārt man ļoti nepatīk, ja sega ir ķermeņa augšpusē. Labāk tad mazliet pasalstu, nekā sasedzos līdz ausīm. Es smoku nost. Tas tā dīvaini, ja aizdomājas, kā man patīk šalles, savukārt vīrs nevar šalles ciest, jo viņam nepatīk, ja kaut kas ir aptīts ap kaklu.

Paņēmu segu nost no mazās galviņas. Citādi pamodīsies nosvīdusi savā migā. :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru