svētdiena, 2010. gada 21. novembris

Bērni disciplinē

Lūk, kādas sekas, kad bērni nav mājās, bet pie vecvecākiem. Vecāki guļ kā tādi āpši gandrīz līdz pusdienslaikam.Nesaprotu, kā tie cilvēki var nogulēt līdz 10 vai ilgāk. Tie, kas regulāri tā guļ. Man bija draudzene skolas laikā, es brīvdienās cēlos 6:00, viņa 12:00, kaut gan gulēt gājām reizē. Nu visa diena nogulēta! Es jau tik daudz ko esmu paspējusi izdarīt, kamēr viņa pamodās.

Tā arī tagad. Tik pretīga sajūta, kad tik ilgi nogulēts..Būtu zinājusi, ka es esmu uz ko tādu spējīga, būtu modinātāju likusi. Parasti taču 8:00 vienmēr jau esmu pamodusies un izgulējusies. Tas ir tad, kad neviens nepieceļ. Tā jau parastais ikdienas celšanās laiks ir no 6:00 - 7:00.

Tas man ir jaunums. Ka es spēju gulēt kā āpsis. Laikam vecums nāk. :D

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru